fbpx

Dertour

Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane. 
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines, devenind astfel lider al pietei din Romania.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

Mostenirea Eurolines Group

Ramanem aceeasi echipa pasionata de turism si experimentata, dar cu si mai mare aport de cunostinte.
Veti beneficia in continuare de consultanta turistica profesionista. 
Avem aceeasi infrastructura, aceeasi retea de agentii şi, în plus, avem acum acces direct la o retea internationala. 
Avem aceeasi orientare catre client si ne dorim sa fim prima optiune atunci cand va ganditi la calatorii. 
Avem aceeasi tinta de a fi cei mai buni si de a ne imbunatati continuu. 
Ne ghideaza aceleasi valori de inspiratie germana: seriozitate, profesionalism, corectitudine, siguranta si satisfactia lucrului bine facut.  

Viziune

DER Touristik este lider pe piata internationala de turism, avand cele mai performante branduri in fiecare zona geografica.

Intreaga retea reuneste linii de business puternice, care colaboreaza strans in interiorul grupului.

Misiune

Lucram impreuna, pentru a transforma visele de vacanta ale clientilor in realitate.

Modul in care ne aplecam asupra nevoilor clientilor si partenerilor nostri este unul unic. 

Valori

Drive – energie, pasiune, hotarare. Facem totul cu entuzaism.

Engagement (Angajament) – am creat un mediu de lucru in care fiecare dintre noi simte ca are o contributie pozitiva

Respect – Ne bucuram de parerile diferite si respectam diferentele de opinie dintre membrii echipei, clienti si parteneri.

Principii

Orientare spre rezultate
Facem lucrurile sa se intample  preluand responsabilitatea pentru munca noastra, cautand cele mai bune solutii, luand decizii in cunostinta de cauza si la cel mai inalt standard posibil. 

Orientare catre client
Punem clientul in centrul a tot ceea ce facem; avem o gama larga de produse si destinatii, avem cele mai eficiente procese si acordam maxima atentie detaliilor pentru a atinge un nivel deosebit de satisfactie a clientilor.

Curaj si inovatie
Suntem dispusi sa schimbam, sa inovam si sa ne asumam riscuri pentru a imbunatati experientele clientilor. Cautam modalitati de transformare a modului in care functionam. 

Stil colaborativ

Ne bazam pe o colaborare inovatoare, entuziasta si deschisa in cadrul grupului si fata de toti partenerii nostri. Acesta este principalul nostru factor de succes.
Nu facem decat promisiuni pe care intentionam sa le respectam. Sustinem cele mai inalte standarde de comportament corporativ, asigurand in acelasi timp conformitatea. Actionam intr-un mod etic si durabil pentru a ne asigura ca noi si partenerii nostri protejam interesele societatii si ale mediului.






dertour romania
Previous articleMiss Cake
Next articleAdina Trohin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Cum să îți planifici dimineața nunții

După luni și luni de pregătiri și planificări, sosește și Ziua Nunții. Toată lumea în jur îți spune...

8 întrebări esențiale pentru organizarea unei nunți în 2021

Nu mai este un secret pentru nimeni că industria nunților s-a schimbat enorm în...

10 tradiții ciudate de la nunți din întreaga lume

Cred că fiecare dintre noi cunoaștem anumite tradiții, mai mult sau mai puțin practicate în ziua nunții. De la furatul miresei,...

Imagine Timisoara Festival revine!

💎 După o primă ediție care a fost receptată extrem de entuziast de către comunitate în 2019, Imagine Timisoara Festival își continuă...

Tot ce trebuie să știi înainte să participi la un târg de specialitate

Înainte de a te lăsa influențat negativ de titluri de articole precum “Participarea la târguri ca expozant nu mai e rentabilă” sau...

W3Schools