Dacă iubeşti fashion-ul, cu siguranţă ai auzit de Chiara Ferragni. Dacă totuşi nu ai auzit de ea, e una din cele mai populare şi influente persoane din lumea fashionului şi a online-ului. Obişnuiam să o urmăresc încă de când era la început cu blogul ei, The Blonde Salad. Îmi plăcea naturaleţea cu care purta ţinutele şi felul ei firesc care trecea dincolo de poze. E aceeaşi Chiara şi acum, când e urmărită de peste 15 milioane de oameni pe Instagram si a creat un imperiu în jurul ei care a devenit în 2015 primul studiu de caz al unui influencer de fashion la Harvard Business School. Partenerul ei de viaţă este rapperul italian de 29 ani Federico Leonardo Lucia, cunoscut ca şi Fedez. Acesta a cerut-o de soţie pe Chiara în luna mai a anului trecut, în timpul concertului său de la Verona. Nunta celor doi a avut un impact de o asemenea amploare în social-media încât a întrecut chiar şi nunta regală, cea dintre prinţul Harry şi Meghan Markle.
Pentru nuntă, cuplul, familia şi prietenii au zburat în Sicilia cu un charter privat al companiei Alitalia branduit cu logo-ul mirilor, #TheFerragnez. Chiara şi Fedez au fost transformaţi în mascote, acesta fiind un detaliu inedit de la nunta celor doi. Atmosfera a fost întreţinută de acestea încă de la plecarea invitaţilor cu avionul privat spre Sicilia. Cea mai aşteptată nuntă a anului a avut loc în Sicilia şi a ţinut 3 zile. Petrecerea a început încă de vineri seara cu o cină ce a avut loc într-o locaţie istorică, la Palazzo Nicolaci. A fost o seară încărcată de emoţie, unde invitaţii au ţinut câte un discurs în cinstea mirilor, momente imortalizate şi pentru un viitor documentar al cuplului. Pentru ziua mult visată, Chiara a ales pentru ceremonia religioasă un decor desprins parcă din basme. Evenimentul a avut loc în grădina hotelului Dimora Delle Balze, un loc de poveste pus în valoare de impresionante aranjamente florale, sute de trandafiri albi care se revărsau din copaci, o alee acoperită cu arcade de flori. Recepţia s-a desfăşurat într-un cadru de vis, sub o cupola romantică de lumini. Ultima surpriză a serii a fost dezvăluită când cei doi au deschis porțile parcului de distracții TheFerragnez, în stil Coachella. Invitaţii s-au putut bucura de plimbări într-o roată imensă sau în carusel, seara încheindu-se cu un foc de artificii. Rochiile purtate de Chiara au fost elementul central al nunţii, fiind aşteptate cu sufletul la gură de urmăritoarele ei din întreaga lume. În cazul Chiarei nu putem să vorbim de o singură rochie de mireasă, ci de 4 rochii superbe purtate de aceasta în timpul weekend-ului nunţii. Toate au fost realizate special pentru ea şi personalizate. Chiara a purtat prima rochie vineri seară, la cina de la Palazzo Nicolaci di Villadorata. A fost o rochie cocktail Prada realizată special pentru ea, în care Chiara a radiat la propriu.
Mireasa şi-a făcut apariţia la cununia religioasă într-o creaţie Christian Dior Haute Couture, creată de Maria Grazia Chiuri, alături de o pereche de pantofi albi Dior personalizaţi cu numele ei. Rochia, aparent clasică cu puternice accente romantice compusă dintr-un top de dantelă cu guler înalt şi mâneci lungi şi o fustă cu trena nesfârşită, era de fapt un outfit din două piese, un body delicat realizat prin tehnica croşetării şi o fustă ataşată din tulle cu trena – un look tradiţional, iconic şi atemporal, dar cu un accent modern. Chiara a scris pe contul ei de instagram că Dior a fost intotdeauna unul din brandurile ei preferate şi că iubeşte tot ce face Maria Grazia Chiuri. A fost visul ei să se căsătorească într-o creaţie realizată de aceasta şi visul ei s-a împlinit, purtând nu una, ci trei creaţii ale brandului Dior în ziua nunţii.
Cea de-a două rochie Dior, pe care Chiara a purtat-o la recepţie, a fost una cu adevărat specială. Pe rochie au fost brodate motive care evocă povestea de iubire dintre Chiara şi Fedez: versuri din melodia “Favorisca I Sentimenti’ pe care Fedez a compus-o pentru a o cere în căsătorie, dar şi alte detalii delicate, precum un mic leu – un tribut adus fiului lor, Leone, data nunţii, monogramă cu iniţialele lor, căţelul familie- Matilda, embleme ale oraşelor în care cei doi au locuit împreună, dar şi alte imagini care aveau o mare însemnătate pentru cuplu.
Pentru party-ul în still Coachella, aceasta a păstrat corsetul de la rochia de la recepţie şi a adăugat o fustă mini de tulle realizată de aceeaşi Maria Grazia Chiuri. Cronica nunţii celei mai iubite influencere este una care trece dincolo de cifre – 3 zile memorabile alături de familie şi prieteni, 1 avion #TheFerragnez care i-a purtat pe invitaţi spre nunta de vis a cuplului, 2 mascote Chiara şi Fedez care au întreţinut atmosfera, 3 decoruri de poveste, 1 mini festival Coachella la propria nuntă, 3 ţinute create special pentru ziua nunţii ei si zeci de milioane de oameni care au urmărit în timp real nunta pe conturile de Instagram ale celor doi. Hashtagul evenimentului #TheFerragnez a adunat 67 milioane de vizualizări, în timp ce Dior a avut un impact media de peste 6 milioane de dolari.
Cea mai aşteptată nuntă a anului a fost pe cât de incredibilă prin alegerea celor mai mici detalii, pe atât de autentică. Au fost 3 zile care au creionat povestea unuia din cele mai frumoase, autentice şi poate atipice cupluri, de la rochia de mireasă a Chiarei cu versurile melodiei lor inscripţionate pe ea, la toast-urile ţinute pe fundalul plânsetelor emoţionate ale invitaţilor, până la ideea parcului de distracţii #TheFerragnez în stil Coachella. Toate i-au reprezentat în cele mai mici detalii pe Chiara şi Fedez pentru că nunta a fost despre ei.
THAT’S AMORE!
TheFerragnez
Text: Dana Barbul