1. Care este povestea trupei Feelings? Când și unde a început?
Conceptul ,,Feelings” a luat naștere acum 17 ani. Eram puștani, prin liceu, în perioada în care adolescenții au cel mai mare curaj să viseze. Norocul nostru a fost că proveneam din același oraș. Învățam toți la Colegiul Național de Artă ,,George Apostu’’ din Bacău. Cumva, soarta ne-a creat contextul potrivit, de nerefuzat pentru a încerca să facem ceva împreună. Cele mai frumoase lucruri și cele mai mari satisfacții vin astăzi din materializarea unui vis care nu a avut ca scop banul, ci bucuria de a cânta și dragostea de scenă. Și acum pe bune…ce poate fi mai mișto decât să-ți câștigi pâinea din ceea ce iubești să faci, iar când faci lucrul respectiv cu greu îl poți percepe ca pe un job. Apropo, la anul vrem să sărbatorim majoratul trupei. Pentru că proiectul ,,Feelings” e considerat de noi ca fiind propriul copil. Credem că am fost niște ,,părinți” responsabili, care l-au prioritizat mereu pe ,,micul Feelings”, investind timp, energie și sentimente, iar acum el a crescut mare și ne aduce multe satisfacții. Feelings e din ce în ce mai independent, mai rebel și mai activ, de fapt uneori e chiar hiperactiv, încat ne e greu să ținem pasul cu el. Ne poartă prin toată țara, fie că-i București, Cluj, Iași, Arad, Constanța, Timișoara sau oricare alt oraș. Nici să vrem să ne plictisim, n-avem cum pentru că interacționam cu oameni și locuri noi în permanență, care mai apoi ne devin prieteni și a doua casă. Feelings e mereu atras de experiențe noi, spune ,,da” oricărei provocări, ar vrea să le facă pe toate dacă s-ar putea, de fapt…știți și voi cum sunt adolescenții la 17-18 ani.
2. Trupa Feelings este o trupă de cover-uri sau la evenimente cântați și piesele voastre?
Cântăm tot ce ne place, nu ne-am impus granițe muzicale. Atât cover-uri, cât și compoziții proprii, precum single-urile: ,,Hello” și ,,Stai în drum” pe care le puteți găsi pe canalul nostru de YouTube @trupafeelings. Le promovăm de câte ori avem ocazia, atât la evenimentele private, cât și la cele publice. De exemplu, piesa ,,Hello” a fost lansată în direct la Radio Zu, iar de fiecare dată când o cântăm retrăim din emoțiile de atunci, eram pentru prima dată la un radio național, iar ascultătorii nu ne mai lăsau să ieșim dintr-un live ce a durat aproximativ o oră.
3.Care sunt genurile de muzică pe care le abordați?
Preponderent cover-uri, însă repertoriul nostru înglobează mai multe fuziuni de stiluri, chiar și combinații mai moderne de mix-uri între Dj & band-ul live. Nu neglijăm nici partea de folclor, pentru că iubim muzica tradițională. Căutăm ca repertoriul nostru să includă câte o ,,mostră” specifică fiecărei zone din țară. Ne place să călătorim cu publicul prin timp și spațiu. Abordăm piese de actualitate, cât și melodii cu care poate am copilărit, dar care trezesc în noi amintiri, emoții.
4.Care sunt atu-urile voastre? De ce mirii ar apela la voi pentru cea mai importantă seara a lor?
Având în vedere că brigada Feelings e compusă din 17 membri (incluzând și staff-ul tehnic), dacă de mâine ne-am gândi să ne reprofilam, de exemplu în fotbal, am fi deja o echipă cu tot cu manager și rezerve…bineînțeles, undeva pe un loc retrogradabil, în liga a 4-a.
La cea de-a doua întrebare, știm doar de ce o anumită categorie de miri ar apela la noi, iar aici ne referim la îndragostiții care-și doresc o nuntă atipică. Pentru că ce facem noi e atipic, începând de la repertoriu. Chiar și așa, nu ne rezumăm doar la a cânta. Feelings se implică în organizarea evenimentului, uneori se poate spune că suplinește locul de weeding planer, în cazul în care acesta nu există. În ceea ce privește echipamentul sceno-tehnic, deținem cel mai spectaculos set-up, coordonat de câte un inginer specialist pe fiecare nișă (sunet, video, lumini). Show-ul conține efecte speciale ce personalizează fiecare prestație a noastră.
5.Cat de importantă este pentru voi interacțiunea cu invitații?
Ni se întâmplă des să contractăm evenimente consecutive. Unii se întreabă cum putem da randament după încă o zi, doua, trei de show, crezând că energia noastră depinde de numărul orelor dormite. Greșit! Feelings se alimentează din vibe-ul publicului. Suntem ca un produs, funcționând mereu la același standard. Diferența o face publicul cu care se întreprinde o relație atât de familiară, încât nici nu contează de cât timp ne cunoaștem, fie că e vorba de o oră, o zi sau poate ani în care ne-am tot întâlnit la evenimente. Pe lângă asta, publicul devine parte din show-ul nostru. Cântăm, dansăm împreună pentru că momentele noastre sunt special concepute pentru un public activ. Dacă oamenii se lasă pe mâinile noastre, garantăm clipe memorabile. Că tot am vorbit mai sus de fotbal, ne permitem să facem o analogie și să spunem că publicul dinamic pentru noi este vital, la fel cum galeria este al 12-lea jucător într-o echipă.
6.Sunteți cunoscuți pentru show-ul pe care îl faceți la evenimentele la care participați. Show-ul se schimbă în funcție de eveniment, invitați sau mergeți de fiecare dată pe aceeași rețetă de succes?
Fiecare eveniment este unic, rareori se aseamănă între ele. Dacă am reușit să acumulăm ceva în cei 17 ani de experientă, este capacitatatea de a ne adapta în timp real. Noi cântăm la orice tip de eveniment, începând de la lansări de brand-uri, majorate, până la aniversări de 50 de ani de căsătorie. Bineînțeles, fiecare program muzical este adaptat în funcție de media de vârstă, zona de proveniență, gusturile muzicale, pe scurt, ne ghidăm în funcție de ringul de dans. Uneori se întâmplă să împărțim scena cu alți artiști. De exemplu, unul din evenimentele cu care ne putem mândri este celebrarea Simonei Halep, cu ocazia reușitelor din 2018, dintre care și obținerea primului loc mondial. Acolo, am colaborat cu Andra și o formație machedonească, iar din feedback-urile organizatorilor și a invitaților, a fost o rețetă de succes. Asta și pentru că ne-am adaptat repertoriul la ce nu au abordat celilalți artiști, iar asta facem peste tot prin țară, indiferent de eveniment.
7.Care credeți că este secretul unei nunți memorabile pentru invitați?
Muzica, vinul, aperitivul și cheful de distractie. Dacă vii doar în ,,inspecție”, să vezi ce rochie poartă mireasa sau ce meniu ți se pune pe masă, ți-ai face o favoare atât ție, cât și mirilor să rămâi acasă.
Text: Dana Barbul