fbpx
Home Idei si sfaturi Interviuri | Articole VICTOR STAN - DJ-ul anului

VICTOR STAN – DJ-ul anului

1. Care este recomandarea dumneavoastră pentru un eveniment reușit? O nuntă cu DJ sau una cu DJ și Band?

Sunt foarte multe band-uri foarte bune din punct de vedere muzical, dar și foarte mulți DJ profesioniști, de aceea cel mai mult contează invitații pe care îi ai în sală. La un eveniment trebuie să te orientezi în programul tău după vârsta invitaților, felul cum reacționează la muzică și preferințele care le au miri. E important să știi să te adaptezi în funcție de invitați. 

După părerea mea, pentru un eveniment reușit consider că mirii trebuie să își dea seama de invitații pe care îi au si în funcție de asta să decidă dacă merită să investească într-un band sau într-un DJ. 

Optând pentru ambele variante se pot produce două scenarii: fie ai un eveniment despre care invitații vor vorbi și câteva luni după sau riști să nu lași nici unul din prestatori să își facă meseria la nivelul maxim.

2. Care sunt calitățile care recomandă un DJ pentru un eveniment atât de important cum este nunta?

Nu vreau să ne aducem un elogiu nouă și consider că nu experiența, cea de care toată lumea face un abuz în domeniu este cea mai relevantă, ci mai degrabă un DJ care aduce trenduri și experiențe noi, ținând invitații pe ringul de dans până la orele târzii ale dimineții.

3. Cât de importantă este discuția cu mirii și ce ar trebui să știe deja în momentul în care discutați despre evenimentul lor?

Discuția preliminară cu mirii este foarte importantă și așa cum am spus și mai sus, mirii ar trebui să fie conștienți de invitații pe care îi au la eveniment, să știe ce așteptări au și cum își imaginează ei că va decurge evenimentul, ce nu le-ar place să audă la petrecerea lor din experiența pe care o au de la alte evenimente. Realmente, este esențială discuția cu mirii și faptul că noi trebuie să îi facem pe ei să ne spună preferințele lor și ale invitațiilor lor, ca noi la rândul nostru să știm să ne pliem să le creăm programul pe baza cerințelor lor.

4. Cât de importantă este sonorizarea unei locații pentru ca evenimentul să fie unul reușit?

 Noi avem datoria să informăm viitorii miri despre echipamentele necesare ca petrecerea lor să fie una reușită. Faptul că am prestat la evenimente reușite în majoritatea locațiilor ne face să cunoaștem și să avem experiența necesară pentru a le recomanda mirilor cea mai bună variantă de sonorizare și echipamente pentru locația aleasă de ei. Sunt situatii când, din diverse motive, locația nu sună bine, având un sunet metalic sau este prea mult ecou riscând astfel să fie o larmă generală, din care să nu se înțeleagă bine ceea ce se aude în boxe și să fie chiar deranjat pentru invitați. De aceea, consider că sonorizarea este o parte delicată si foarte importantă.

5. Cum se realizează playlistul unui eveniment? Se merge pe un playlist general sau cum se personalizează acesta?

Playlistul unui eveniment pleacă de la câteva premise generale și se personalizează în funcție de cerințele mirilor sau ale organizatorilor evenimentului. Playlistul nu este niciodată identic, întrucât nici evenimentele nu sunt. 

Ca DJ de evenimente trebuie să ai o experiență vastă și să fii maleabil când vine vorba de a îndrepta evenimentul într-o altă direcție din punct de vedere muzical. La fel cum mirii de săptămâna viitoare nu seamănă cu cei de săptămâna trecută, nici invitații lor nu sunt aceeași ca la evenimentul trecut, nici preferințele muzicale nu vor fi aceleași. De aceea, noi ne mulăm muzical și personalizăm fiecare eveniment în parte.

6. Un lucru esențial pentru o nuntă reușită este să îi implicați pe toți cei prezenți să participe la distracție. Cum reușiți să îi aduceți pe ringul de dans pe cei mai rezervați dintre invitați?

 Într-adevăr, este important pentru noi ca DJ participarea tuturor invitațiilor la distracție. Pentru cei mai puțin implicați, soluția noastră ar fi: implicarea mirilor, aportul nostru prin partea de MC și propunând momente unice și personalizate la care să participe toți invitații. Acesta a și fost motivul pentru care noi, cei de la EVENT SOUND DJ, am implementat primii partea de show, reușind să ducem evenimentele la un alt nivel cu ajutorul tuturor invitațiilor.

7. Au existat situații în care playlistul s-a schimbat din mers? Este important să simți în ce direcție merge petrecerea și să te adaptezi astfel încât această să fie una reușită?

Au fost suficiente momente în care a trebuit să schimb oarecum cursul petrecerii, dar asta înseamnă să fii profesionist, să îți dai seama ce își doresc oamenii și să fii capabil să le mixezi ceea ce își doresc să audă, astfel încât să îi ai prezenți cât mai mult timp pe ringul de dans. Schimbarea programului în timpul evenimentului trebuie discutată cu mirii.

8. Care sunt piesele cele mai cerute pentru dansul mirilor în 2019?

În 2019 cele mai multe cereri au fost pentru : 

Trupa Zero – Pentru Totdeauna

Calum Scott – You are the reason 

Shallow – Lady Gaga

Acesta ar fii un top 3 al celor mai cerute piese pentru dansul mirilor. 

Și aș mai putea completa un top 3 ale unor piese care vor fi dansul mirilor în 2020:

Likas Graham – Love Someone

Trupa zero & Evelyn – Dacă n-ai fi tu

Ed Sheeran – Tenerife Sea

Text: Dana Barbul

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

Imagine Timisoara Festival revine!

💎 După o primă ediție care a fost receptată extrem de entuziast de către comunitate în 2019, Imagine Timisoara Festival își continuă...

Tot ce trebuie să știi înainte să participi la un târg de specialitate

Înainte de a te lăsa influențat negativ de titluri de articole precum “Participarea la târguri ca expozant nu mai e rentabilă” sau...

Sfaturi pentru tenul tău înainte de nuntă: ce să faci/ să nu faci

Fiecare mireasă îsi dorește să strălucească în ziua nunții ei, însă acest lucru nu se întamplă peste...

7 cadouri personalizate pentru domnișoarele tale de onoare

Domnișoarele de onoare sunt parte din povestea ta. Acum a venit timpul să le mulțumești, arătându-le cât...

Află cum gestionează managerii sălilor de nuntă evenimentele din 2020 pe perioada pandemiei: Flonta Daniel și Penescu Bianca.

Află cum gestionează managerii sălilor de nuntă evenimentele din 2020 pe perioada pandemiei: Flonta Daniel ( Complex Flonta ) și Penescu Bianca (...