Află cum gestionează managerii sălilor de nuntă evenimentele din 2020 pe perioada pandemiei: Flonta Daniel ( Complex Flonta ) și Penescu Bianca ( Ivy Events ).
Flonta Daniel - Complex Flonta
Bianca Penescu - Ivy Events
1.Cum a întâmpinat restaurantul dvs această problemă? ( pandemia )
Dani: A fost o situație nouă și neprevăzută, pentru care nu am fost tocmai pregătiți, țînând cont de caracterul ei unic. Generația noastră nu s-a mai confruntat cu acest gen de problemă.
Ca modalitate de adaptare, ne-am supus normelor în vigoare, alegând să suspendăm activitatea.
Bianca: În solidaritate cu situația actuală și cu recomandările Ministerului Sănătății, IVY Events a salutat noile reglementări legale, iar începând cu data de 14 Martie doar online-ul și telefonul au reprezentat legatura dintre noi și miri.
2.Cum ați venit în ajutorul mirilor de anul acesta?
Dani: În toată această perioadă de “repaus”, am încercat să comunicăm și mai mult cu viitori noștri clienți. Strategia noastră a fost următoarea: am acordat întâietate evenimentelor din prima parte a sezonului, am contactat fiecare client în parte și am încercat să găsim împreună o soluție propice pentru susținerea evenimentului lor. Pentru clienții care încă vor să și organizeze evenimentul anul acesta la noi, eliminăm numărul minim de persoane impus în contract.
Bianca: Grație respectului față de partenerii noștri am dat dovadă de înțelegere și flexibilitate , oferind diverse modalități astfel încât parteneriatul să fie benefic de ambele părți
3.Care a fost feedback-ul mireselor?
Dani: Cum era de așteptat, am întâlnit atât mirese relaxate, cât și mirese ‘’mai puțin relaxate, ‘’ dar consider asta ca fiind un lucru normal. Orice femeie visează la nunta perfectă încă din copilărie. Cu ocazia această, le transmit din nou să privească partea bună a lucrurilor (în cazul decalării evenimentului, au timp să și pună la punct detalii de care nu au avut timp să se ocupe), calm și speranța că totul o să fie bine. Noi suntem aici să le ajutăm, să le sfătuim in alegerea celei mai bune soluții.
Bianca: Datorită scopului comun și a înțelegerii de care au dat parte dragele noastre mirese și mămici (cu tăticii am vorbit mai rar:) ) am reușit să trecem împreună peste teama de necunoscut și să învățăm să avem răbdare și să privim lucrurile din aceeași perspectivă.
4.Care este cea mai mare provocare după acesta criză?
Dani: Este o situație nouă, cu siguranță o să fie provocări. Nu aș putea spune acum care o să fie cea mai mare dintre acestea, pentru că nu totul depinde de noi. Dar suntem optimiști și pregătiți să facem față oricăror provocări care apar. Și să nu uităm, suntem dornici de muncă și nerăbdători să conturăm poveștile mireselor noastre.
Bianca: Adevărata provocare constă în organizarea internă în vederea de a face față unui an cu evenimente adaptate timpurilor noi.
5.Cum vedeți nunțile din 2020 ( dacă se mai țin) și cele din 2021?
Dani: Sper că vom organiza evenimente în 2020, să încercăm să fim mai pozitivi. Să nu uităm că suntem în această situație de două luni de zile, iar anul 2020 mai are încă 8 luni în care putem organiza evenimente frumoase și unice. Nunți și nu numai,ne pot ține atât vara, cât și în alt sezon.
Ținând cont că nunțile din prima parte a anului 2020 au fost amânate pentru toamnă sau pentru anul următor, anul 2021 va fi un an cu foarte multe evenimente, lucru bun pentru noi că business, dar rău pentru invitați, care o să fie nevoiți să aleagă la ce nunți o să fie prezenți sau nu.
Bianca: Până la apariția unei legi care să definească noul mod de lucru pentru acest segment nu putem să ne pronunțăm, însă rămânem optimiști și încrezători că vom oferi în continuare aceleași standarde înalte evenimentelor atât în spațiu indoor cât și outdoor, chiar și în acest an greu pus la încercare.
6.Care este planul restaurantului dvs cu nunțile amânate?
Dani: Încercăm să dăm prioritate clienților, în ordinea cronologică a evenimentelor lor, în alegerea unei date disponibile pentru 2020/2021.
Bianca: Planul locației va fi conform legislației pe care o așteptăm cu nerăbdare să dea startul noului sezon de evenimente.
7.Consierati că numărul de persoane va fi afectat de frica persoanelor de a se expune?
Dani: Și acum am ajuns la principala frică a mireselor: numărul invitaților. Cu siguranță o să fie invitați care o să invoce acest motiv și anume pandemia Covid-19, dar consider că odată cu ieșirea din starea de urgență și revenirea la normalitate, aceștia o să se adapteze situației sau de ce nu, chiar o să uite.
Bianca: Cred că suntem de acord cu toții că modul de viață și ritmul acesteia vor fi schimbate odată cu această pandemie.
8.Mulți consideră că acesta criză va afecta businessurile mici, considerăți că acest motiv va ajută piață să crească calitativ?
Dani: Întotdeauna business-urile mici și mijlocii suferă cel mai mult în urma unei crize dar eu sper că toate firmele să treacă cu bine peste această perioada grea.
În cei 11 ani de activitate am investit constant. Pentru anul acesta avem o investiție în derulare , sala Lakeside, care a primit o față complet nouă. Încercăm să creștem calitatea serviciilor de la an la an și învățăm în fiecare zi lucruri noi.
Bianca: Din păcate, pandemia nu a ținut cont de puterea financiară, fiind afectate toate bussinesurile, dar cu siguranță aceste vremuri își vor pune amprenta pe fiecare dintre noi, afectându-ne sau nu capacitatea de adaptare.
9.Aveți în vedere majorări de prețuri pentru anul viitor sau discount-uri pentru perioade mai puțin căutate?
Dani: Pentru anul următor menținem oferta de la începutul anului 2020. Aplicăm discounturi în funcție de ziua aleasă și de perioada aferentă.
Bianca: Este prematur să avem un punct de vedere asupra majorărilor de preț, dar cert este că ne vom respectă în totalitate contractele încheiate că și până acum.
10.Aveți un mesaj pentru miresele din 2020 și 2021?
Dani: Este foarte important să nu ne panicăm, trecem cu toții printr-o perioada dificilă,dar trebuie să încercăm să facem tot ceea ce ne este în putință pentru a reuși să depășim cu brio această provocare.
Bianca: Toate gândurile noastre bune se îndreaptă către voi.
Păstrați-vă optimismul și încrederea în noi, avem același tel, evenimente de poveste!